247. Pastelowy exploding box

Dzień dobry,

za oknem deszcz i ponuro. Dlatego mam dzisiaj dla Was 
pastelowego exploding boxa. Jest to moja inspiracja dla Altair Art sprzed kilku dni.
Ostatnio mam zaległości w publikowaniu, może w końcu nadgonię.
W natarciu najnowsza kolekcja papierów Ever Dream - Altair Art
Piękna, kwiatowa, pastelowa, w moich ulubionych kolorach.
Ja ją uwielbiam a Wy?
W części centralnej umieściłam wózek 3D, 
do którego można włożyć pieniądze.
Ścianki ozdobiłam - stemplami, aniołkiem i bucikami.
Bardzo lubię te dwa wykrojniki, bo za pomocą kostek dystansowych
 można uzyskać efekt 3D.

Zapraszam:










Wykorzystałam:

Papier: Altair Art
Stemple: Project Prezent
Tekturki: Laserowe Love
Kwiaty: WOC
Baza: Ego Craft
Wykrojnik:
owal z przeszyciami - Crealies
owal z falbanką - Crealies
prostokąt z przeszyciami - Crealies
prostokąt z falbanką - Crealies
buciki - Craft&You
aniołek - Craft&You
listki małe - Craft&You
liście duże - Marianne Design


Pozdrawiam Agnieszka chanya13






Komentarze

instagram